Sitter på en buss och är hungrig.

Godmorgon!
Just nu sitter jag på en buss påväg till fröken Olivia. Hon väckte mig och mutade mig med pannkakor så det var bara att hoppa i kläderna och springa till bussen. Haha, det märks att jag inte har åkt buss utan busskort på typ ett pr för när jag gav honom 17 spänn gör en ungdomsbiljett så sa han att dom hade höjt det till 20 kr. 20 jävla kronor för en bussbiljett!? Måste fylla på mitt busskort typ pronto!


Someone like You

The summer set - someone like you

29e oktober 2011

Godmorgon!
Har varit vaken ett tag men ligger fortfarande kvar i sängen. Idag hade jag inte tänkt att göra så mycket, måste städa lite i källaren och sen ska jag plugga lite SO. Hoppas alla hade en rolig fredagskväll igår! Själv var jag ute och festade! Okej, kanske inte men jag satt verkligen inte helt ensam framför min dator och pratade med mig själv, verkligen inte... However, nu hade jag tänkt att gå upp och käka lite frukost, hörs senare!



Vacker videoblogg


Blåser liv i bloggen igen!

Hej alla mina icke existerande bloggläsare! Efter en jävligt lång paus är jag tillbaka på min fula blogg igen, och nu jäklar är jag här för att stanna! Ska försöka fixa en bättre design, måste ta nya bilder också eftersom den på headern är jäääätte gammal och bajs. Men vi får höras senare för nu ska jag gå och ha ett liv med min datorn (bloggar från iphonen)


RSS 2.0