HP - maraton!



Det blir Harry Potter maraton med mina vänner ikväll!

Trött.

Ska gå och lägga mig tidigt. Imorgon är det fredag!

tröttis.


Ensam.

Skulle igentligen vara med Anna, Olivia, Julia och Christian, men kände verkligen inte för det. Orkde inte. Tror att jag är inne i period då jag helst vill vara ensam. Känner att jag vill ha tid att tänka. Annars är väl allt okej, i suppose. Skolan rullar på som vanligt, springer på löpbandet och håller på. Annars finns det inte så mycket att berätta.

Tycker ni förtjänar en ego på mig, + en liten view på  min nya mobil!

Hej!

Skolan idag var helt ok, slutade en timme tidigare, awesome var ordet ja. Ska snart sticka iväg till Borlänge och gymma med Bella. Senare ikväll så sticker jag till Anna och peppar inför Whatevercon! Beställde min biljett igår och idag skickas min cosplay från Japan så det kommer någongång nästa vecka! ^^ P E P P E N ~


RSS 2.0