Fina vi är 2.0


Fina vi är.


Come back to me, it's almost easy.


Drar och tränar!

Retard ska bli biff nu!

Flygande mangoaner

Snälla fråga inte om rubriken. Jag är trött.
Iaf, nu är jag klar med rummet! Nu stinker mitt rum rengöringsmedel och damnsugare.
Nu ska jag sy. Eller dra och träna.

Welcome to my crib!

Ja, ni kanske kan gissa vad jag har för mig idag. Precis, jag ska städa den här skräckupplevesen. Så vi hörs om en evighet eller så.

Max

I torsdags var jag och mina vänner på på the grand opening på Max!

Jobb

Sitter här på morgonkvisten och dricker mitt kaffe. Ska snart dra iväg till arenan för att jobba. Vi ska lasta på massa grejer där och sen dra med det till källviksbacken för att dom har sin avslutning. Det kommer vara 50% rabatt på liftkort och massa bra musik, so be there!

Jenny är rainbow :3

dsc00181 (MMS)

Jenny är rainbow :3


Två konstateranden:

1. Hemprov suger.
2. Kaffe äger.
Nu ska jag fortsätta med hemprovet. Död åt hemprov. Och skolans potatismos. Bara så ni vet.

RSS 2.0