Så rätt :3

dsc00162 (MMS)

Så rätt :3


Bevis på min pro-ness att laga mat

Idag kände jag att det var dags att göra den tre veckor försenade hemkunskapsläxan - nämligen fiskgratäng. Och om man räknade bort fisken i mitten (som jag inte ens åt) så var den faktiskt god! Jag tog mig tillochmed tid att fotografera detta mästerverk!

Mystiskt

Till Olivia: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH, åh min lilla gås vad du är bäst! (fast inte på att göra pannkakor, ÄGD)
Till er alla andra: Mitt kök gör mystiska ljud. Scary.
fint va?


BLOGG RAPE

HEEEEJ! Efter som att Hilda klagar på att hon uppdaterar sin blogg för sällan och hon av en händelse råkade lämna bloggen öppen hemma hos mig så tänker jag passa på att göra årets konstigaste och mest random blogg-rape. Hon lämnade också sin msn uppe så jag passade på att förklara för alla hur otroligt bäst jag är innan jag loggade ut den... :) Så.. Hilda Scott. Jag vill börja med att tacka för den fina nya blogg designen som du hjälpte mig att fixa, det blev as bra! (se bild). Jag vill också passa på att fråga om jag ska slänga bort dina trasiga byxor som du glömde här för ett tag sedan, jag misstänker att du inte vill ha kvar dom eftersom det är ett stort hål i grenen på dom men det går ju alltid att laga.. :D Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer till dig så jag vänder mig till dina kära blogg läsare nu.
Kära blogg läsare av Hildas blogg. Jag tycker att ni borde fortsätta att läsa Hildas blogg, den är bra, kul och besides, Hilda är helt okej hon också. Jag tänkte berätta lite om dom udda roligheter som jag och Hilda har varit med om.

TUREN  TILL PUMPEN.


En vacker dag ganska lik denna, bestämmer sig jag och Hilda att vi ska sätta oss på en buss och åka någonstans. Utan en aning om vart denna mystiska 702 bussen skulle ta oss satte vi oss längst bak och började med lysande ögon försöka lista ut vart den mystiska bussen skulle ta oss. Ett tag senare, när vi började bli smått oroliga, så började vi fundera på att kanske stiga av bussen. Frågor som ''Hur ska vi ta oss tillbaks igen'' och ''Vart fan är vi?'' började poppa upp i våra små huvuden. Medans vi spekulerade om detta så blev dom andra passagerarna på bussen allt färre och ute blev det allt mörkare, bussen körde oss allt längre bort och vi blev allt mer oroliga. Kanske var detta inte en så bra ide ändå? Plöttsligt, när det inte fanns några fler i bussen, förutom Hilda, jag och han som körde bussen så hördes en smått irriterad röst i högtalarna. ''Hållplatts pumpen, slutstation'' Okej, det var mörkt, kallt och vi hade ingen aning om vart vi var. Vi gick av bussen och gjorde det ända som vi faktiskt kunde göra. Vi ställde oss vid busshållsplattsen och väntade.

SLUT 1

Bussen kom tillbaks, han som körde var inte precis glad att se oss men vi kom tillbaks i alla fall!

SLUT 2


Bussen kom aldrig tillbaks, den natten frös jag och Hilda ihjäl och vi blev uppätna av onda gamar med gröna laser ögon.
______________________________________________________________________________________________
Men vilket slut som är rätt, det får ni själva lista ut. ;)
______________________________________________________________________________________________

Nu har ni fått höra om ett av dom dagliga äventyren som jag och Hilda råkar ut för och jag är jävligt glad för att det var med Hilda, hon är min bästa vän förstår ni. (Det betyder att hon är bara min och jag dödar alla som rör henne om ni inte fattade det) Bara så ni vet så är jag bättre än Hilda på att göra pannkakor :)


Ha en bra dag!  Och btw, kolla in min fett ouppdaterade blogg, cirkusolivia.blogg.se  :DDDDD<3

Hej ^^ Ligger nu nyvaken hos Fröken Anna B...

dsc00157 (MMS)

Hej ^^ Ligger nu nyvaken hos Fröken Anna Bengtsson som fortfarande sover. Igår var vi på drag som var AWESOME verkligen. Mary Fay<3 säger jag bara. Men nu måste jag försöka väcka Anna eftersom jag smart ska hem och träffa Signe!


BLOGGRAAAPPEEEE

Okej jag skojade :c
Jag sitter i Hildas knä. Vi ska till Borlänge och hon suger på att uppdatera :D
BLAAAAAAAAAAAAAD!

Superman!

<------snygging till vänster.

Nyttigt

Laddat upp inför en hel natt av grey's anatomy med massa röda fina äpplen! Känner mig rejält nyttig.
Eller, vänta, har ju en hel ben&jerry's i frysen. Inte att förglömma.
Det ju inte bli för nyttigt liksom.

Känner mig glad på något sätt


Semlor<3

dsc00122 (MMS)

Semlor<3


Pro att jag inte kunde vrida på filmen<3

Annansglass :3 (aka Anna och Glass(aka Simon))

-Rencon / allt är i fuckad ordning<3

min man<3

RSS 2.0