Chillar järnet mitt i natten med one tree ...

dsc00105 (MMS)

Chillar järnet mitt i natten med one tree hill och alladin!


Känner mig som liten igen. Har legat vaken...

dsc00104 (MMS)

Känner mig som liten igen. Har legat vaken i sängen sen klockan sex och jag kan inte somna om. Och vi ska inte äta frukost förns om en och en halvtimme. Fin bild föresten, right?


Julkänsla, tack!

Nu är det officiellt julafton, men ingen som helst julkänsla finns hos mig! Asdrygt ju.. Aja, God Jul till alla er!

Test

Test


1 år ♥

Idag är ingen vanlig dag. Nej nej, för idag fyller min blogg 1 år! Fan vad tiden har gått fort, det har redan gått ett år. Men om jag har varit en bra bloggare eller inte, det kan man ju spekulera i...
För övrigt så har jag gått och blivit sjuk. Ont i halsen, hostar som en galning och har helt förlorat luktsinnet. Och mensvärk på det, självklart. Jag har sjukt bra timing måste jag säga! Min syster kommer hem från England idag också, efter att ha varit där i ett halvår. Hon borde faktiskt komma ganska så snart...
Förutom att jag har gått och blivit sjuk två dar innan jul så är det ganska bra annars.
Men nu ska jag dra, måste städa toaletten. Det var en deal med min kära pappa. Han skulle gå ut med hunden istället för mig (duh, det är -22 ute!) och så skulle jag städa toaletten, oh the joy...

sjuk chey.


RSS 2.0