Boring.

Är hemma idag igen. Bloggar på den stationära datorn i vardagsrummet eftersom min dator envisas med att internet inte ska funka. Bakom mig ligger min kära hund (som alltid håller mig sällskap när jag är sjuk) och snarkar - alltså så händer det inte så mycket. Ska försöka att plugga matte lite senare så jag inte blir så himla efter. Annars finns det inte så mycket att skriva om, så vi hörs senare.


sick.

Kände av att jag började bli sjuk igår i skolan. Och mycket ritkigt - hade feber igårkväll. Och vaknade upp med en igentäppt näsa världens huvudvärk så jag stannade hemma. Har inte gjort så mycket, läst ut ''Expert på att rodna'' för tredje gången, riktigt bra bok! Sen har jag ställt mig vid spisen och gjort mig lite mannagrynsgöröt. Och alldeles nyss ringde pappa och sa att han snart skulle komma hem med lunch till mig - ost&skinksallad. Eller nej föresten inte, han ringde och sa att det inte fanns nån :( haha nej men det fick bli en brie&pastramisallad istället, OCH JA NI BRYR ER. Ska gå och sätta på nån film nu och mysa ner mig i soffan.
Au revoir.


Godnatt.



Med risigt hår och trötta ögon säger jag godnatt.

JA JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA.


Morgonmusik

Har varken gillat Eminem och Rihanna speciellet mycket. Men den här låten är fan grym, spelas ofta på min spotify!


Dagens (blöta) outfit


Fick lov att cykla hem i regnet så när jag klev in genom dörren var jag genomblöt. För er som undrar (inte för att jag tror det, men jag skriver det ändå för jag vill vara c00l) så är tröjan från Only, shortsen från Ginatricot, jackan från Kallahl och så strumbyxor och converse till det. Skolan idag var lagom seg, men fyfan vad syslöjden var dryg. Världens segaste lärare, pratade aslångsamt och höll sig inte ens till ämnet. Hon stod och pratade i 80 minuter. Uff.
Ska gå och göra mig en kopp varmchoklad, dra på mig mysstofflorna, sätta på en säsongsbox av one tree hill och dö i soffan.

Hungrig

Det finns inget bättre än ett fakesmile på morgonen, right?

Jag är hungrig som fan! Men kan nästan aldrig få i mig någonting på morgonen, även om jag är jättehungrig..
Andra dagen i skolan efter sommarlovet, känns lite sådär. Hade kanske varit lite mer pepp om det inte vore för en viss person. Uh, blir arg bara jag tänker på det. Aja, nu ska jag iallafall gå och försöka äta lite frukost. Vi hörs när jag kommer hem från skolan.
Ha en bra dag!♥

Arg och trött.

Well, första dagen i skolan sög. Hamnade bakom **** och han ska såklart börja sparka på min stol, sparka på mig, slå mig och kalla mig för ''jävla fitta'' ungefär hela lektionen. Trevligt va? Blir så jävla förbannad, vad är hans jävla problem? Seriöst, var asnära att nita den idioten. Och jag vet att Erik (vår lärare) såg det vad han gjorde. Jag svär. Men gjorde han något? Nej. Blir så förbannad.
Trevlig första skoldag säger jag bara. Can't wait for tomorrow! Ahh fast nää.


Well, back to schoool then.


/ Två snabba bilder på dagens outfit / Tröja - ? / Shorts Ginatricot / + väska & converse /


Godmorgon! Har ni sovit gott? Tog ett tag för mig att somna, men jag vaknade upp iaf relativit vid liv. Skolan bär det av till idag, börjar halv 9, ska snart upp och äta frukost. Vädret verkar lite halvdåligt idag, så jag kanske måste byta till jeans, men vi får se.

Sommaren 2010...

...Var en helvetes jävla bra sommar!






Underbar sommar!
Imorgon börjar skolan och jag återgår till normal uppdatering. Det är synd att sommarlovet är över, allting gick så fort. Nu är det läxor, prov och betyg som gäller...
Ska sova nu, vi börjar halv nio. Godnatt!♥

Min kväll:


En liten hälsning

Hej på er.
Dagarna kletar ihop sig som en jävla smörja, håller inte koll på vilka dagar det det är eller vad jag gjorde igår. Men kul har jag! Jag är med kompisar nästan varje dag, ett underbart sätt att spendera sista veckan på sommarlovet. Men jag tycker att hela sommarlovet har blåst iväg med en himla fart - var det inte nyss jag satt och uppträdde på skolavslutingen? Hmpf.

Idag var jag med Anna! Det var meningen att vi skulle fota henne, men det gick inte riktigt som planerat. Det vart dåligt med ljus - jag bor i en källare - Anna fastnade inte på bild, bakgrunden var skrynklig, osv osv. Och sen så skulle vi spela in ett videoinlägg men det slutade inte så bra det heller.
Just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik och chillar. Längtar tills i helgen då vi ska fixa upp mitt rum! Vet inte riktigt hur jag vill ha det, men vet att jag vill ha en typ av en fotostudio, en musik hörna med min (hehe, Esthers) synth och min gitarr. Ska åka till Ikea och köpa en ny garderob.
Njut nu av den sista veckan på sommarlovet nu och så hörs vi!♥


Oh Anna gästbloggar?

Tja, det var ett bra tag sen!
Har ju fullt upp med min egna blogg nu så hinner inte blogga här.
Kanske smiter in med något inlägg ibland och shhh Hilda vet inte att jag gästbloggar ;)
Ah, sommarlovet är typ slut snart inte trevligt.
Men ska väl bli naiz att träffa klassen, eller nej det ska det inte för vår klass sux! :)
Tjejerna är okay, men killarna ska vi inte ens prata om.
Aja vi hörs ^.^

Bloggpaus

Sad, but true. Jag ska ta adom här sista veckorna av sommarlovet och bara njuta och vara med mina underbara vänner. Bloggen får läggas undan tyvärr. Det kommer säkert upp några inlägg, men om inte, så hörs vi när skolan börjar. Ta hand om er.


Cleaning

Sitter hemma hos Anna just nu. Sov hos henne igår med Olivia. Just nu så städar vi hennes rum eftersom hennes Peter kommer på besök idag.
Det blir inte mycket mer bloggning idag. Bella kommer senare och sover förmodligen över hos mig.
Så vi hörs ikväll eller imorgon, ha en bra dag!


Off to town

Nu sticker jag till stan för att möta upp Anna och Olivia. Vi hörs senare!


Sweet dreams

Nu ska jag lägga mig och läsa Eclipse (mobba på ni) innnan jag somnar. Imorgon hänger jag med Anna!


HAHAHAHAH

För några år sedan hörde jag och Anna en uppsats om en ko på rix fm, idag när jag kollade runt på lite olika bloggar, så hittade jag den, hahaha den är så klockren!


RSS 2.0