Mot confusion!

dsc00116 (MMS)

Mot confusion!


izabelle busar!

skit på dig

Överaskad med tårta! Parteeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeey!


Egocam

Har varit på min första gitarrensemble grej idag (därav sminket, hehe första intrycket nivet). Kände mig som äcklig typ skolmat när dom andra var typ 5 stjärnig gormet resturang. Gud vad alla vad bra och jag satt där som ett retard. Curses för att jag inte kan läsa noter...

Färgat håret på Olivia idag!

Eller ja, blekt det för att vara exakt. Har aldrig blekt hår förut så det gick sådär och resultatet blev rätt så bra. Lite hum, fläckigt kanske är rätt ord?
FÖRE:
UNDER:
Ja, det var ungefär här vi började bli oroliga. Som ni ser så var det asblondt mitt på huvudet men typ inget i resten av håret. Att jag fick panik var en klar underdrift.
EFTER:
Och som ni ser så är håret, hum, fläckigt. Men det vart inte så dåligt som jag trodde att det skulle bli!
Så slutet gott, allting gott! Typ.

Veckan som kommer! (IZA, JAG VET VAD DU TÄNKER >_>)

Eftersom jag inte känner mig lika rolig som jag var igår och inte vill lämna bloggen tom så tänkte jag berätta lite om min vecka.
Måndag: Skridskor - awkward moment eftersom jag inte ens kan göra en köttbulle.
Tisdag: Redovisa om skye (en ö i scotland) - Som jag inte ens har börjat. Ska även gå ner på stan med Fröken Olivia var det tänkt. PLUGGA SVENSKA. PLUGGA SO.
Onsdag: Skolan - inget speciellt. Men efter skolan ska jag dra ner till stan för att köpa present till min systerson (HEJ MOSTER HILDA) som fyller 11, efter det ska jag käka sushi med min familj, sen dra till västra för att gå på nån konstig gitarr ensemble grej och sen dra till syster för att käka tårta. PLUGGA SVENSKA. PLUGGA SO.
Torsdag: Inget speciellt i skolan. Men måste packa inför ConFusion, färga Olivias hår, peppa inför confusion. PLUGGA SVENSKA. PLUGGA SO.
Fredag: EN VÄLDIGT SPECIELL PERSON FYLLER ÅR, kan ni gissa vem? (den som gissar rätt vinner en länkning hihihehehöhö) OCH CONFUSION, PEPPEN, PEPPEN, PEPPEN! (!!!)
Note to self: Ta med NO:n, svenskan (måste fördriva tågresan på 6 timmar höhö), GUMMIBEARS och Julmust! (och om jag hinner baka dom, cupcakes :3)
Lördag: CONFUSION!
Söndag: CONFUSION!





Och på ett enda ögonblick var han borta

Fin rubrik va? Ville låta lite mystisk som andra bloggare gör. Lyckades jag? Nej? Jaha. Fan då.
Nejmen skämtosido (höhö) idag har jag jobbat lite med mitt kärlekshäfte till svenskan och så snodde jag en rad från min dikt som är in progress. Sen har jag laddat hem lite serier (JA, JAG HAR LADDAT HEM OLAGLIGT, SUE ME) och sen har jag inte gjort så mycket. Eller jo, ute med hunden har jag varit *intresseklubben antecknar*
Nej, nu känner jag att ni har skrattat alltför mycket åt mitt humorösa inlägg. Jag vet, jag är sjukt rolig.
MEN ERKÄNN ATT NI ÄR GLADA ATT JAG HAR BÖRJAT BLOGGA SMÅTT IGEN? *förbereder mig för att få dissen*
Ha. Som sagt, jag är sjukt rolig.
JUSTJA, JAG BAKADE CHOKLADBOLLAR OCKSÅ, DET VAR GOTT.

Chillar framför tven med Ben&Jerry's


Skola igen.

Nu är skolan igång igen. Inte precis det bästa som har hänt men det känns lite skönt att få komma in i skolrytmen igen (oooh, jag misstolkade den meningen so bad). Jag ska kämpa så att jag kan höja mina betyg ännu ett snäpp! Ska minst ha VG i alla ämnen. Vet att jag sätter lite press på mig själv men jag behöver verkligen betygen.
Just nu är jag dödstrött eftersom jag har inte riktigt vänt på dygnet än, även om det har blivit en förbättring. Gick och la mig runt 6 halv 7 på morgonen och sov långt in på eftermiddagen. Och igår gick jag och la mig vid halv 12 och somnade kanske vid halv ett.
Ska dra nu men ha en bra dag och så hörs viiiiiiii

Change

Januari 2010:
Februari 2010:
Mars 2010:
April 2010:
Maj 2010:
Juni 2010:
En kväll i juni så fick jag en impulsklippning och blev korthårig:
Juli 2010:
Augusti 2010:
September 2010:
Oktober 2010:
November 2010:
December 2010:
Januari 2011:

Gott nytt år!


RSS 2.0