Are we there yet? - yes we are!


Nu beräknas flyget vara framme i England. Nu väntar bara att hämta vårat baggage, hämta upp våran bil på biluthyrningen och sen iväg till Worcester. Vi hörs när jag har kommit fram!

Farmors hus:

Nu lyfter vi!


Asså, är det bara jag som tycker att det är roligt att starta/landa när man flyger? Älskar när man åker så fort. Och turbulensen, ni vet när flyget ibland typ guppar? Haha, tycker det är asroligt! Dom flesta brukar tycka att det är läskigt - jag tycker bara att det är kul. Men fan, det värsta med flygning är nog lock för öronen. Seriously, råkar alltid ut för det, åh jag hatar det! Jag har fortfarande lock för örat från senaste gången jag flög, och det var för några veckor sen! Men vi får hoppas att denna flygning går bra. Och att mitt godis inte kommer ta slut alltför snabbt >:


Önskar mitt framtida jag lycka till. Eller nåt. HAHA fan vad lame du är Hilda.

Mot Arlanda!


Om vi inte kommer iväg sent (som vi brukar göra) så borde jag vara påväg ut till bilen vid det här laget. Sen så tar det ungefär 2 - 2½ timme att ta oss till benstockensparkering (en långparkering) och sen ta bussen som går därifrån till Arlanda. Där väntar taxfree shopping (!) och väntan. Uh.

Jag reser i det här idag, bekvämt som in i helvete.

GodMorgon!


Eftersom min dator kommer att vara nerpackad imorgon så tidsinställer jag några inlägg.

Godmorgon på er! Nu har jag vaknat (förhoppningsvis) och ska ta en dusch. Jag ska till England, tror att jag berättat det för er? Iaf, nu vet ni. Vi ska på min farmors memorial och är kvar resten av höstlovet. Kommer hem på fredag. Kommer länmna huset vid elva, planet går 16.10. Det kommer komma upp fler tidsinställda inlägg under dagen, men jag skriver ett 'riktigt' inlägg när vi kommit fram till farmos hus. Ha ett bra höstlov!

Natti

Ska sova nu. Ska gå upp vid åtta imorgon eftersom vi åker til England imorgon (senare idag). Har gjort några tidsinställda inlägg som kommer komma upp under dagen. Vi hörs 'imorgon' kväll. Sov sött!


Om ni undrar vad det är jag har på mig så är det mitt nattlinne som jag har haft sen jag var en liten bebis. Den har gått sönder ganska många ggr nu så därför jag har knytit ihop den xd

Ny tröja.


Från Only.


I Will Be - Avril Lavigne.


Grym låt.

Ett litet äventyr i skogen med Olivia.

Gick vilse på orienteringen idag med Olivia och hamnade vid Varpan. Det ligger way utanför kartan. Srsly, det är bara jag och Olivia som lyckas med sånt. Sen har jag varit med Olivia resten av dagen.





Borta bra men hemma bäst.

Har haft en bra och dålig helg. Bra för att jag fick träffa awesome männsikor på konvents återträffen och dåligt pga en grej som jag inte tänker ta upp här på bloggen.

Imorgon börjar en ny skolvecka. Har tre prov, franska, SO och engelska. Bleh. Sen är det höstlov och då åker jag över till England. Vi hörs.

Ha.

Jag kan inte fatta att jag precis jämföre mig själv med en clementin. Medans jag åt en. Nu ska jag trösta mig själv med Julmust.


btw. Kommer inte blogga förns på söndag. Ska bort till Gävle<3

Hej.

Idag vet jag inte hur jag mår.
Jag mår bra, men jag mår dåligt. Jag är där, fast inte. Jag är någonannanstans än där jag är. Jag når inte riktigt ända ut. Jag pratar, men jag menar inte. Jag lyssnar, men jag hör inte. Jag tittar, men jag ser inget. Jag är fast i mig själv, och jag hittar inte ut. Jag letar, men inget har någon mening. Varför ska det betyda något när jag inte hittar innebörden i det? Varför ska det vara bättre att vara på andra sidan? Jag kanske har det bra i min jag-bubbla. Kanske inte. Det vet jag inte, för det var så länge sen jag var på andra sidan. Jag har gömt mig i mig själv länge nu. Varför ska jag komma fram? Kommer det bli bättre då? Kommer jag se världen ur ett annat perspektiv eller kommer den bli allt gråare? Kommer den bli grönare? Kommer den bli mer hatisk eller kärleksfull? Nyfikenheten i mig undrar. Kommer jag må bättre? Kommer jag för en gångs skull faktiskt känna något? Eller kommer det bli så mycket intryck att allt försvinner? Som sagt, det vet jag inte. Ibland känner jag mig som en clementin. Bit för bit, försvinner jag ner i ödets mun. Finns ens ödet? Är det meningen att jag ska falla isär för att delarna redan är menade för att åka ifrån varandra när man drar i dom? Fan Hilda, vem i guds namn brukar känna sig som en clementin? Du är för fan vrickad
Såhär mår jag idag. Isärdragen och genomskinlig som en jävla frukt.  

Dagens Fail.

Jag försov mig till klockan två. Smaaaart.
Vaknade upp och tänkte: ''Oh, väckarklockan har inte ringt än, undra hur mycket klockan är, hoppas den är typ 5 så jag kan sova mer''. Jag ligger kvar en stund i sängen och stirrar upp i taket men sen kravlar jag upp ur mitt varma täcke och kollar på klockan. 14:00. ''FAN I HELVETE ASDFGHHGFDSDF'' Skolan slutade om en timme så det var ingen ide att gå till skolan. Trodde mina föräldrar skulle dampa men dom bara garvade. ^^

Lite gladare nyheter: JAG FÅR ÅKA TILL GÄVLE NÄSTA HELG OCH HÄLSA PÅ WILLIAM, YAAAAAAAAAAY!

Bild från Whatevercon:03 <3

Vad har jag gjort dom senaste 4 veckorna?

Ja ni, inte har jag bloggat iallafall. Sorry for that, men jag har verkligen inte orkat. Har haft världes bloggtorka och allting har bara blivit fel. Och jag vet att jag sa att jag skulle göra 'comeback' men det blev inte av heller. Men det har gått fort. Allting har gått så fort. Snart är det höstlov och då ska jag över till England för farmors memorial. Känns tufft, känns konstigt, känns sorligt. Hon är borta. Och hon kommer aldrig tillbaks. Aldrig.

Men det mest underbara jag har varit med om på den här månaden måste ha varit Whatevercon:03. Har inte varit så lycklig på så länge. Allting var bara så jävla awesome. Kan inte säga så mycket mer än det. Men jag saknar alla underbara människor från konventet. Typ det sämsta med konvent, man blir depp i typ en vecka efter konventet eftersom man saknar alla. Men om allt går som planerat så kommer jag få träffa William nästa helg i Gävle!

Umbreon, Chopper och Misa!


RSS 2.0