Hos Olivia!

Nu är jag hos Olivia med Anna. Jag ska fira Valborg här ikväll. Vi ska åka upp till stångtjärn och träffa lite folk.
Det kommer bilder imorgon.
Nu ska jag dra, känner mig så jäklans osocial.
Hejdå!

Tisdag.

Idag slutade vi 13.10.
Så efter skolan åkte jag, Anna, Olivia och Julia ner till Slätta och träffade lite folk från vår gamla klass.
Sen åkte jag hem och jag har inte gjort så mycket. Ikväll måste jag plugga till NO provet.
Jag ska nog börja med det nu. Vi hörs ikväll.


Hemma

Har kommit hem från träningen. Ska snart hoppa in i duschen.
Efter jag har duschat så ska jag hoppa i mjukisklärderna, linda in mig i en filt,
lägga mig i hängmattan och läsa new moon tills det blir mörkt.
Godnatt.


Kort skoldag.

Vi hade vara två timmar skola idag! Eftersom Malin var sjuk så hade vi ingen idrott eller livskunskap.
Så jag slutade efter franskan, men eftersom vi hade prov så fick jag gå 45 minuter tidigare eftersom provet inte tog så lång tid, så jag slutade kl. 11. :) Franska provet gick helt okej föresten.
Efter skolan gick jag och Alva hem till mig och tränade på Halleluljah och efter en stund så kom Anna också. Så vi har tränat ända tills nu ungefär. Dom drog för 20 minuter sen typ.
Så nu sitter jag här och käkar mellanmål. Det fick bli ett kopp the, och ett äpple.
Jag måste träna på gitarrläxan nu.
Vi hörs senare ikväll.



Måndagmorgon (är det ett ord?)

Godmorgon.  Solen skiner redan på och termometern är 10+ i skuggan. Härligt!
Har precis fixat klart mig. Skolan idag är rätt chill. Har bara
4 lektioner om man inte räknar med idrott.
Efter skolan är det gitarr. Sen bär det av till Friskis&Svettis för ett medelpass.

Nu kom Alva och plingade på dörren.
Så nu ska vi cykla ner till skolan.
Ha en bra dag!♥

Jag är trött.

Esther var awesome på konserten. Är så jävla stolt över dig syster!♥
Ska snart gå och lägga mig. Imorgon är det en ny vecka som man ska tackla. Veckan kör på hårt med ett franskaprov på måndag & fysikprov på onsdag. Känner mig rätt så säker på franskan, men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket om franskan.
Den här helgen har verkligen varit en av dom bästa på länge! Hela helgen har tillbringats med några av dom människorna som jag verkligen håller om, som alltid får mig att skratta.
Love you guys!♥
Nu ska jag stänga av datorn, borsta tänderna, och sen lägga mig och läsa New moon.
Hörs imorgon.

Ja, jag har roligt.





Plugghjälp

Det här har jag som hjälp när jag pluggar:


Goda kakor & juice!


Och musik såklart!

Spelas just nu: Miracle - Paramore

Idag går jag runt såhär:





Linne - ?
Kjol med hög midja - Gina tricot
Leggins
Halsband

Trött.

Kom för ett tag sen hem från Malte. Jag och Anna åkte hem till honom igår,  Esbjörn var där också. Vi var vakna hela natten och spelade kort, och var bara allmänt hippiega. Vi spacade iväg hela tiden. Vi käkade chips och drack päroncider. Vi gick ut vid 4 tiden och tog lite luft. Vi har suttit och snackat om ingenting. Ingen av oss somnade förns kl 6 - halv 7 någonting. Så jag håller på att somna framför datorn, haha. Jag kommer vara heeelt död imorgon. Fast det är det helt värt, har haft så sjukt jävla roligt! 
Åååhh, jag måste plugga franska, fysik + göra matteläxan idag.... Har franskaprov imorgon, fysikprov på onsdag och matteläxan är sent inlämnad. Ska även gå på en konsert idag. Min syster ska spela ''My Immortal'' av Evanescence.
Nej nu ska jag gå och fixa mig. Håret står åt alla håll, sminket är fucked up och, uuuh, måste borsta tänderna..!
Känner mig lagom risig.

Anna är här!





Alla älskar blåsfiskar.












Mjaou?



Kortaste bloggpausen?

FAIL.
Kunde inte hålla mig längre. Bloggpausen varade i ungefär 6 timmar.
Jag ska börja blogga igen.
Vi hörs senare!

Bloggtorka.

Hej.
Vaknade för en stund sen.
Jag har ingen lust att blogga alls. Hittar ingenting att skriva om. Och det känns rätt så tråkigt att bara skriva ''idag-har-jag...'' hela tiden. Jag är nog inte rätt person att ha en blogg. Jag ska tänka över om jag ska ha en blogg eller inte. Men om jag tar bort den här så kommer jag säkert bara skaffa en ny, och när jag tröttnar på den så tar jag bort den och skaffar en ny osv.. Men en bloggpause kanske? Jag kan vila mig från bloggen och sen komma tillbaka med med nya idéer och nya krafter.
Då säger vi så, bloggpause it is. Vi ses om.. ja, vad ska vi säga? en vecka kanske? Hm.. en vecka kanske är lite för länge men... fem dagar?
Ok, vi kör på fem dagar.
Vi ses på torsdag.
Ta hand om er!♥

Puss&Kram
Hilda.

Bedtime

Nu ska jag sova. Vill vara pigg imorgon.
Så vi hörs imorgon. Godnatt.


Pluggar...

Sitter och pluggar inför engelska provet som är imorgon. Eller.. aah.. jag tittar på grey's anatomy en aaning mer än vad jag pluggar, hehe...
Skolan idag var helt ok, inget att berätta om. Eller, jo, brandlarmet gick under hemkunskapen, fast det var nog falskt alarm.
Ikväll ska jag dansa, vi ska mest träna på koreografin eftersom uppvisningen närmar sig! Vi ska även ta med oss kläderna som vi ska ha på oss. Jag ska ha min brors gamla jeans och min svart-röd-rutiga tjocktröja.
Nej nu ska jag faktiskt ta tag i pluggningen, hörs ikväll!

Music


Miley Cyrus - When I look at you



Evanescence - My immortal



Greenday - Wake me up when september ends



Rise against - Hero of war



Neverstore - Summer



Skolan - Profildag

Sitter nu i skolan och väntar på att lektinen ska börja. Vi ska spela gitarr och sjunga. Vi slutar halv 3.
Nu ska jag vara social med dom andra.
Hörs senare!

Stressig dag.

*phew* äntligen kan jag ta det lungt. Jag har haft fullt upp hela dagen, så har inte kunnat blogga. Skola - hem och äta - gitarr - ut med charlie - äta - träna - duscha. Vår tränare körde skiten ur oss (iaf mig!) och jag dog typ dom första 10 minutrarna. Måste verkligen bygga upp min kondition.
Imorgon har vi profildag. Jag som har musikprofil ska bygga instrument (?) på förmiddagen och sen så ska vi sjunga/spela gitarr på eftermiddagen. Vi slutar runt halv tre. Då måste jag plugga inför engelska provet (torsdag) och franskaprovet (fredag). Jag måste även leta upp kläder som jag kan ha på min dansuppvisning den 8 & 9 maj.
Nu ska jag ta något att äta och titta på tv. Vi hörs imorgon!

Godmorgon.

Ska inte dra till skolan förns om en halvtimme så slänger in ett inlägg här.
Idag är det en rätt så vanlig måndag. Skola - sen gitarr. Fast ikväll så ska jag och syster sticka till friskis&svettis och träna lite. Det blir ett medelpass på en timme. Och jag ska köpa månadskort där idag.
Ja, nu har jag inte så mycket mer att säga, men vi hörs lite senare.
Ha en bra dag!♥

HELGEN I BILDER.









Skiter i att jag ser helt sjuk ut på bilden och bjuder på den ändå!





Nagelfixning

Sitter just nu hos Bella och fixar naglarna. Jag har precis satt på grundlacket och väntar på att det ska torka. Bella sitter i sängen omringad av hennes typ tusen nagellack. Hon skrattar ondskefullt. Hon tycker att det skulle vara snyggt om man hade blått underlack och röda ränder. ''Fan vad najs'', uttryckte hon sig. Fast nu ska hon ha ljusrosa nagellack med silver på. She's just soo a girlygirl. Men skämtosido, nu har mitt grundlack torkat så nu ska jag välja vad för färg jag har. Vi återkommer med resultaten!

BELLA&HILDA HELG!

Hej!
Snart ska jag dra ner på stan för att möta Bella. Vi ska gå runt på stan en stund, sen drar vi hem till mig och sen sticker vi till blge och så sover jag hos henne. På söndag ska vi gå på Borlänge marknad. Ååh det ska bli så sjukt kul, har inte träffat Bella på två veckor, det är skandal! Saknar henne som in i bänken.
Påtal om ingenting så har jag syster bestämt oss för att börja gå på gympa på friskis&svettis minst två ggr i veckan. Vi ska peppa och motivera varandra och sen ska jag börja äta nyttigare, äter så jävla dåligt.. Men man måste ju också kunna unna sig något ibland också. :)
Nu ska jag fixa lite innan jag drar till bussen. Hörs senare!

Här ska det vara en rubrik.

Hej!
Kom för ett tag sen hem från Jenny.
Skolan idag var som vanlig, redovisade (framförde en låt, jag spelade piano) på musiken, gick rätt så bra.
Efter det stack jag, Izabelle och Jenny ner på stan. Vi kollade efter avslutingskläningar, Jenny hittade en assnygg klänning + två tröjor från Gina. Jag kom därimot hem tomhänt. Fast det kanske inte var så konstigt eftersom jag bara hade 18.50kr..? haha. Jag köpte mjukglass för dom pengarna. :D
Sen åkte vi hem till Jenny och tittade på tv. Och nu sitter jag här, med ett glas saft och en liten skål med chips.
Ska snart titta lite på Grey's , men innan det så slänger jag upp lite bilder frå dagen!




Aww, är dom inte söta tillsammans? ;-)



Hemma från Alva.

Kom ganska precis hem från Alva. Vi har mest bara suttit och snackat, men kul vare!
Imorgon är det redan fredag, den här veckan har gått sjukt fort! Hoppas alla veckor går lika snabbt så att jag får sommarlov <3. Och idag är det exakt 2 månader tills jag sticker till Zakynthos. Hihi.
Nu ska jag titta lite på Grey's anatomy och sen ska jag sova.
Vi hörs imorgon. Godnatt♥

@ Alvas place!

Nu sitter jag hos Alva. Vi har inte gjort något speciellt. Vi har ätit haha. Vi ska väl snart ut och spela badminton eller något. Vi hörs när jag har kommit hem. byebye.

Bild från när jag senast var hos Alva. Me löööve hennes systemkamera.
 

Uppsats - klar!

Äntligen klar med den dumma uppsatsen. Blev rätt så nöjd faktiskt. Hoppas bara Lena är det.
Nu ska jag sticka till Alva en stund, hörs när jag kommit hem. :)


pluggpluggplugg

Hinner inte berätta om min dag. Svenska uppsatsen ska vara inlämnad imorgon och jag har bara skrivit en inledning. Så jag måste skriva massor.
Lite senare ikväll drar jag till Alva en stund, det ska bli roligt.
Men vi hörs senare... Hejdå!

Onsdag

Hej!
Skoldagen idag har varit rätt chill.
SO - jobba med något papper.
SV - bänkrace med substantiv!
MAT - indisk korvgryta
SO - häng mé
Hemkunskap - köttfärssoppa, rätt så god faktiskt
Idag (det som är kvar av den) ska jag plugga, och sen dansa. Jag var ju sjuk när vi skulle skriva svenska uppsats så nu måste jag göra den hemma istället. Så det ska jag göra och sen måste jag göra matte läxan.
Så jag ska börja med det nu. Men jag bjuder på några (mobil)bilder från dagen!

Olivia, Jenny, Julia och halva Izabelle ute i det härliga vädret.


Olivia, Jenny, Julia och nästan hela Izabelle :3


Alva och Julia.


Izabelle på hemkunskapen (H). Och Davids suddiga ansikte. xd

Skithärlig dag!

Hejsan!
Idag har solen varit framme hela dagen. Så efter skolan så bestämade jag, Julia, Jenny Izabellesak och Maja att cykla (jag sjutsade izabelle, en elefant balanserade...) ner på stan och köpa glass! Det var så jäkla härligt. Sen gick vi bara runt och bara gick runt (make sense?) . När alla andra hade stuckit så gick jag och Izabelle och köpte två chipspåsar, man säger inte nej till extrapris på chips!... eller? Iaf, vi gick och satte oss vid statyn på stora torget och käkade lite chips. Senare stack vi hem till henne och titta på tv och satt vid datorn. Och nu sitter jag här, men jag ska snart gå och lägga mig, så Godnatt!♥


Bild från idag. <3


Trött.

Klockan är nu elva och det är god tid för mig att gå och lägga mig.
Imorgon är en lång dag - slutar halv 4. Så ska gå och borsta tänderna och sen ska jag sova.
Hörs imorgon. Godnatt.


Måndag.

Åh, solen har skinit (säger man skinit?) hela dagen. Tror att det har varit upp mot 15-18 grader ut idag. Nästan all snö på framsidan har försvunnit! Och nu det har kommit upp massa fina blommor i rabatten.
Skolan var helt okej.
Matte - Franska - LUNCH - Idrott - Livskunskap - SLUT.
Sen hade jag gitarr, lärde mig 'when you say nothing at all' och sen fick jag en ny läxa.
Just nu sitter jag och tittar på scrubs och myser med charlie. Och det ska jag fortsätta med.
Vi hörs sen.



Godmorgon.

Har precis fixat klart mig. Så eftersom jag har tid över så slänger jag in ett inlägg.
Idag är det första skoldagen. Vi slutar kvart i tre och sen har jag gitarr. Inte så farligt egentligen.
Efter den här skoldagen, bara 44 skoldagar kvar..

Idag går jag runt såhär. (dålig bild)


Vi hörs antagligen när jag kommer hem från skolan, om inte det, så hörs vi ikväll.
Ha en bra dag!

'Night guys.

Nu ska jag gå och lägga mig, vill iaf vara lite pigg imorgon. Så imorgon så är en av dom 45 skoldagarna (ja, jag har räknat) avklarad innan skolavslutningen. Wiho! *Måste hålla ut, ha tålamod..*
Nej nu är det det god tid för mig att gå att dejta sängen. Hoppas att ni har haft ett bra avslut på lovet.
Godnatt.


Grey's anatomy säsong 2 - avklarad.

Nu har jag tittar klart på säsong 2 av Grey's. Jag hatar sista avsnittet då Denny dör. :(
Förlåt för den låga uppdateringen idag. Och nu när det blir skolan igen så kommer den inte bli så mycket bättre, plugg och massa andra grejer som t.e.x gitarr och dans kommer ivägen. Men jag ska försöka med minst 2 inlägg om dagen, okay guys?
Idag kom Nissinens över på fika, usch så mycket skit jag har ätit den här helgen, blä. Sen har jag inte gjort så mycket, kollat på Grey's anatomy haha.
Nu måste jag öva på gitarrläxan, får se om det blir något mer inlägg ikväll.


Slappdag

Hej.
Solen skiner som bara den idag, hellooo sushine! Idag hade jag tänkt att bara ta det lungt, vila upp mig inför skolan som börjar imorgon.
Gud, min tid som sjua på Britsarvsskolan har gått sjukt fort. Tänk, det är bara två månader kvar till skolanavslutningen (två månader exakt imorgon!) och sen är sjuan avklarad. Sen efter skolavslutningen är det bara tre dagar kvar tills jag åker iväg till Zakynthos. Åh vad jag längtar.


Home and tired.

Har precis kommit hem från Malin & compani. Gosh vad jag är trött. Nu stupar jag i säng. Godnatt.

@ Nissinens place!

Nu funkar internet på min dator äntligen! Kunde ansluta på något av dom trådlösa uppkopplingarna för att dom var lösenordssyddade, men som tur var fick jag låna deras internetsladd!
Vi har precis ätit, det var Jockes grymma djävulkyckling som bjöds. Jävligt gott.
Nu blir det mysmys med chips och godis framför körslaget. Hörs senare ikväll!♥


Home from ica maxi.

Kom nyss hem från ica maxi. Har med mig hem en stor fin godispåse hihi.
Det blev ändrade planer, Nissinens skulle inte komma över, dom kommer imorgon istället.
Sitter nu och mumsar på godis. Fast jag ska egentligen spara tills ikväll, när vi kommer hem till Malin.
Pappa har även köpt jordnötsringar till mig som jag ska ta med mig. Och se har vi påskmust i massor också, yeah you heard Bella, the nightmare is repeating it self.. ;-) Jag älskar Påsk/Julmust! Haha.

Min godispåse!:D oseriös bild.


seya♥



Quote of the day


Jag idag.




tröja - Gina tricot
jeans - Gina tricot


jacka - Kapp ahl
sjal - Kapp ahl

Alice - Avril Lavigne


Spelas just nu.


Godmorgon!
Vaknade ganska nyss. Sitter och käkar jordgubbskräm till frukost.
Näst sista lovdagen innan skolan börjar. Fan vad det här lovet har gått fort, men ändå segt på något sätt.
Idag kommer familjen Nissinen (Malins familj) på besök. Vi ska fira Esther och så ska vi fika. Och idag tror jag att jag ska hjälpa Esther med festen och sen drar jag till Mailn som sagt. Det var mina dagsplaner det.
Nu ska jag fixa mig och så. Vi hörs senare!

Bild tagen nyss. Mitt hår såg ganska bra ut för att vara morgonfrilla. :o

Godnatt. ♥

Slänger in ett sista inlägg innan jag stänger av datorn. Imorgon ska jag nog hjälpa Esther lite med hennes sminkning och så. Sen ska jag jag vara hos Malin tills Esthers fest är klar. Men jag tar med mig datorn så det blir nog några inlägg därifrån.
Nu stänger jag av datorn. Vi ses imorgon.

fredagsmys

Vad gör ni denna fredagskväll då? Myskväll? Fest? Själv sitter jag fortfarande och tittar på Grey's fast nu med en stor skål med popcorn, mysigt värre.
Nu ska jag fortsätta titta. Ha en bra fredagskväll allihopa!


Grey's anatomy

Sitter fortfarande och kollar på Grey's. Är på avsnitt.. 11 tror jag? Esther sitter här också.
Solen har kommit fram under dagen. Yes! Hoppas på fint väder imorgon. Åh vad jag längtar till sommaren. Jag måste verkligen leta efter ett par solglasögon. Få gå ner på stan någon dag och leta efter ett par.
Nu ska jag fortsätta titta på Grey's anatomy. Hörs sen.♥
 

Just nu:


Nytt i garderoben

Nu kommer bilder på kläderna som jag lovade er. Men det är mobilbilder så dom är inte så bra, jag måste verkligen skaffa en ordentlig kamera!


"skin"jacka - Kapp ahl 499:-
sjal - Kapp ahl 119:-


jeans - Gina tricot 199:-/per jeans

Quote of the day


Godmorgon.

Jag vaknade för en stund sen. Ute är det grått och tråkigt. Usch. Idag hade jag inte tänk att göra något speciellt, kanske ska sätta på en Grey's anatomy säsongs box och titta på den.
Nej nu ska jag gå och äta frukost, men vi hörs senare. Ha en bra dag!

Mätt.

Jag kom för en stund sen hem från resturangen. Snacka om att jag är mätt! Behöver nog inte äta på två dar efter det här hahah. Till varmrätt hade jag färsk pasta och strimlad oxfilé med konjak och pepparsås. Åhh det var så gott! Till efterrätt hade jag färsk frukt gratinerad med vit choklad och glass. Det var också gott. Åh.
Jag hann tyvärr inte ta bilder på kläderna, men jag gör det imorgon, jag lovar!
Imorgon händer det nog inte så mycket, ska nog bara vara hemma. Vi får se. På lördag så blir jag utslängt av Esther eftersom hon har 18-års fest. Så då ska jag nog vara hos Malin eller något.
Nu ska jag fixa lite grejer och sen ska jag nog sätta på en film innan jag somnar. Godnatt!♥

En bild på mig och Esther utanför resturangen.

 


Födelsedagsfika

Nu har Esthers kompisar kommit på besök för att fira henne. Fanny hade med sig en väldans go' tårta, hennes eget recept dessutom! Och Esthers tatuering blev verkligen jättefin!

Nu kommer det lite bilder:







Avslutar detta inlägg med en bild på Esthers tatuering!





Grattis syster!♥

Imorse fick jag lov att gå upp klockan 6 och fira Esther för att pappa skulle vara på tåget kvart över 6 för att åka till stockholm.
Iaf, av mig fick hon den nyaste boken av Stephanie Meyer, ni vet hon som skriver twilight serien? Boken heter ''The host'', ''Genom dina ögon'' tror jag att den heter på svenska..? Av min bror fick hon några filmer. Och av mina föräldrar så fick hon 2500 kr till hennes tatuering som hon är och gör precis nu, i Borlänge. Hon ska tatuera in en sakurablomma (körbärsblomma). Och sen ikväll så ska hela familjen ut och äta som sagt.
Idag så kommer bilderna upp kläderna + jackan som jag köpte igår, så titta in lite senare!
Nu ska jag titta på tv, talk to you later.


Natti Natti.

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att fira Esther eftersom att pappa åker tidigt till Stockholm imorgon och blir kvar där över dagen. Så nu ska jag slå in Esthers present och sen ska jag lägga mig och läsa. Men vi hörs imorgon. Godnatt!

Quote of the day


Hemma!

Nu är jag äntligen hemma från stan! Det blev två par jeans från Gina tricot (det behöves, tro mig) och sen en skinjacka + en sjal! Fast skinjackan är såklart inte äkta. Ni får se bilderna på kläderna imorgon!
Just nu sitter jag och pratar med Bella (btw, läs hennes nya blogg, här!) och spelar på gitarren. Inte så mycket händer dvs..
Imorgon fyller min syster 18 år! Grattis i förskott Syster♥. Så idag på stan så köpte jag en liten present till henne, det jag köpte är såklart hemligt, hehe.. Och imorgon så ska hela våran familj äta på någon av dom 'finare' resturangerna här i Falun haha.
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med (det vill säga... ingenting?) Hejdå!

Slänger upp en bild på alla oss syskon i vår familj. Antons student 09'

Från vänster: Esther, Jag, Anton och Malin. Alla tre är mina stora-syskon.


Idag går jag runt i detta:

Dåligt bild men, who cares?

"Jacka" - Gina tricot
Tunika - JC
Leggins - vet inte.


Linkin Park - In Pieces


Den här låten spelas i mina högtalare just nu.

Hej!
Innan jag börjar fixa mig och så, så tänkte jag slänga in ett litet inlägg.
Runt ett så ska jag ner på stan för att möta upp mami. Vi ska äta sushi och sen så ska vi titta efter en vårjacka till mig. Annars ska jag inte göra så mycket. Men nu ska jag börja fixa mig. Jackan får ni se när jag kommer hem (om jag hittar någon).



Godnatt

Godkväll! (haha)

Idag har jag inte skrivit något 'personligt' elr vad man ska säga. Men jag inte ett sånt spännande liv precis. Idag har jag bara slappat framför tv'en och suttit framför datorn. Det händer inte mycket i mitt liv, inte undra på att jag har så några besökare... Men som rubriken lyder så ska jag gå och lägga mig just för att jag inte har något bättre för mig.., så Godnatt.♥

Quote of the day


Nya tillskott i garderoben

 
Scorett Outlet - 350:-


Scorett Outlet - 350:-


Lager 157 - 100:-


annandag påsk

Idag åkte jag, syster och mamma till Lager 157. Jag köpte inte så mycket där, en söt svart topp bara. Fast innan vi åkte hem så gick vi förbi Scorett outlet och då hittade jag två sjukt snygga skor för 350kr/paret så dom köpte jag. Det är ett par klackskor på kanske.. fem centimeter och sen ett par svarta gladiator-skor, bilder kommer imorgon! Min syster köpte även ett par skor, ett par sneakers. En timme efter att jag hade kommit hem så stack jag ner på stan och träffade Julia, Emina, Anna och Christian! Julia hade jag inte träffat på väldigt länge, så det var kul att träffa henne, hon har varit saknad<3. Vi satt på american take away och bara snackade. Sen när jag kom hem har jag inte gjort mycket. Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig snart så.. Godnatt!♥

Quote of the day


Happy Easter!

Har precis ätit en mysig påsklunch med famlíljen.
För en stund kom mamma in med ett finfint påskägg till mig fullt med olika godsaker, som jag nu sitter och smaskar på tillsammans med ett glas påskmust. Annars händer inget speciellt, ska bara vara hemma och ha det trevligt med min familj. Lite senare så blir det middag och sen ska vi kanske spela något spel.
Nu ropar mamma från köket att jag ska hjälpa henne med något.
seya♥




Städa rummet - check!

NU är rummet äntligen städat *phew*.
Jag har plockat på golvet, dammat av alla grejer och dammsugit. Och jag är helt slut! Hatar att städa.
Påtal om ingenting, klockan är halv 7 och det är fortfarande ljust! Våren är påväg!
Men nu ska jag titta lite på tv. Vi hörs!

Långfredag

Hej.
Gårdagen spenderades med Jenny, Izabelle och Julia. Efter skolan så stack jag Jenny och Izabelle hem till Jenny.
Vi åt mat, tittade på tv och lekte med alvar. Lite senare så stack vi till Julia som precis hade färgat och jag måste säga att det blev jävligt snyggt! Vi satt på hennes rum och snackade en stund sen gick vi till jenny och rullade/sprang/gjorde kullebyttor nerför en backe, gissa om jag blev blöt och frusen! Sen kom pappa och hämtade mig och sen på kvällen gjorde jag inget speciellt. Nu vet ni vad ni har missat. ;-)
Idag är det första lovdagen. wiho! Fast den invigs på ett rätt så tråkigt sätt. Städning. Idag så har vår familj 'städ-dag' så har varit tvungen att städa. Ska städa mitt rum också idag. Det kommer ta låååååååång tid, för att det ser ut som ett bombnedslag på golvet, och sen måste jag ju damma, damsuga, osv..
Nu ska jag ta mig an städningen! Hörs när jag är klart! (dvs om en... evighet?)


RSS 2.0